Wybór zdjęcia do reklamy to wbrew pozorom wcale nie taka prosta sprawa.

Bo zdjęcie oddziałuje na odbiorcę zarówno na poziomie świadomym, jak i na poziomie nieświadomym.

Dlatego jeśli chcesz uniknąć niespodziewanych konsekwencji wyboru nieodpowiedniego zdjęcia, powinnaś przemyśleć całą sprawę nieco wcześniej.

 

Nagrałam na ten temat 39-minutowy webinar, w którym znajdziesz mnóstwo informacji (same konkrety, więc lepiej przygotuj sobie coś do notowania!) na temat tego, jak za pomocą zdjęcia możesz osiągać różne efekty.

 

Tu masz dostępne pierwsze 10 minut tego nagrania. Jeśli chcesz więcej – biegnij do blogowego sklepu.

 

jak wybrać zdjęcie do reklamy

 

 

Zapis tego webinaru możesz mieć  za 69 zł.

 

 

 

 

 

 

11 komentarzy

    • Za 69 zł dajesz Dagmarze dostęp do swoich znajomych, którym pokaże sięta oferta. Są duże szanse, że jest wśród nich sporo osób podobnych Tobie. W ten sposób za niewydane 69 zł Dagmara pozyskuje duży zasięg na FB i zwiększa liczbę subkrybentów, których za chwilę może zmienić w klientów. Na pewno to taniej niż sama reklama i działa efekt polecenia przez znajomego – marketing szeptany.

      • Słusznie zauważyłaś, jest to forma zdobycia większego zasięgu. Nie wiem, czy to rzeczywiście dużo tańsza forma promocji niż reklama, bo wtyczka do wordpressa zapewniająca taką funkcjonalność też nie była najtańsza. Jednak testuję nowe rozwiązania marketingowe i czas pokaże, czy rzeczywiście jest to tańsza forma promocji. Ponieważ wiem, że nie każdy lubi udostępniać czyjeś treści, bo są osoby (zwłaszcza w Polsce), którym sukces i powodzenie innych bardzo przeszkadza i kłuje w oczy, jest też możliwość zakupu i zachowania treści wyłącznie dla siebie. Przy okazji – mam na imię Dagna, nie Dagmara 🙂

zarabiaj na pisaniu

zBLOGowani.pl