Dziś poprowadziłam pierwszy webinar z serii „Neuromarketing”.

Webinar odbył się w grupie „Kobiety i neuromarketing” i uczestniczyło w nim całkiem sporo fajnych dziewczyn.

Poniżej film z kilkoma fragmentami:

 

Podczas webinaru mówiłam o psychologii koloru, o tym jak oddziałują na ludzi poszczególne barwy, o strategii kolorystycznej marki i kilku innych aspektach związanych z wykorzystaniem kolorów w biznesie.

Między innymi o tym jak i kiedy aktywizować, a kiedy wyciszać klientów kolorami, jakie kolory dla jakiej grupy docelowej, a także dla konkretnych produktów.

Bo okazuje się, że wiele osób nie wie jak dobierać kolory dla konkretnej grupy docelowej, ani jak za pomocą koloru właśnie pozycjonować swoją markę lub przekazywać klientowi konkretny komunikat.

Kolor wbrew pozorom może bardzo wiele, podobno wpływa na to, czy zdecydujemy się na zakup produktu, czy też nie. I nie zdajemy sobie sprawy co kieruje naszymi działaniami na poziomie nieświadomym. Dlatego właśnie warto zgłębiać zagadnienia neuromarketingu, ponieważ daje nam on jasne i precyzyjne informacje na temat tego, co naprawdę się naszym klientom podoba, jakie efekty wywołują bodżce, które stosujemy w reklamie czy w przekazie…

Jeśli nie zdążyłaś obejrzeć całości, a chcesz dowiedzieć się więcej na temat kolorów w biznesie, tego jak prawidłowo ich używać, żeby uzyskać konkretne efekty, możesz zakupić dożywotni dostęp do webinaru oraz rewelacyjną notatkę wizualną tutaj.

Jeśli nie potrzebujesz tej wiedzy, a znasz kogoś, komu może się przydać, lub po prostu masz ochotę wyrządzić mi przysługę – udostępnij ten post dalej.

Dziękuję!

 

Chcesz więcej?

Zajrzyj do grupy „Kobiety i neuromarketing”, gdzie odbywają się webinary na tematy związane z psychologią i marketingiem, które pozwolą Ci docierać prosto do mózgu (i serca) Twoich klientów.

neuromarketing grupa

 


 
BIZNES KOBIECYM OKIEM GRUPA