Jak sobie radzić z trudnym klientem?

 

W każdym biznesie zdarzają się trudni klienci.

Tacy, którzy są wiecznie niezadowoleni, krytykują, narzekają, wydzwaniają po nocach.

W tym odcinku podcastu opowiadam co możesz zrobić w takiej sytuacji i jak ustrzec się w przyszłości przed tego rodzaju osobami.

 

 

Jeśli podoba Ci się ten podcast – proszę zasubskrybuj go i oceń go w iTunes – pozwoli mi to dotrzeć do szerszego grona słuchaczy.

Listen to „Sprytna kobieca firma” on Spreaker.

Subskrybuj na Android

Subskrybuj w iTunes

ja zdobyć dobrze płacących klientów w biznesie usługowym

A poniżej moja notatka do tego odcinka:

Jak sobie radzić z trudnym klientem

Dagna Banaś

Jestem chyba jedyną lekarką, która bloguje i nagrywa podcast o biznesie dla kobiet.

Połączenie wiedzy medycznej i zainteresowania marketingiem sprawiło, że wprowadzam do świata kobiecych biznesów temat neuromarketingu i uczę jak docierać bezpośrednio do mózgu (i serca) Twojego klienta.

View all posts

Add comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kurs marketing

Zapisz się na newsletter – dostaniesz ode mnie coś fajnego!

rodo dla malych firm znizka

ebook rekodzielnik na facebooku

zarabiaj na pisaniu
zBLOGowani.pl