Co musisz wiedzieć o cenach,  żeby Twoja firma prosperowała jak należy?

W tym odcinku podcastu skupimy się na tym, czy aby na pewno Twoje ceny nie są za niskie, powiem Ci o tym jaka cena jest w sam raz, a także dlaczego nie warto konkurować ceną.

Odpowiesz sobie na kilka pytań, które pozwolą Ci stwierdzić, czy powinnaś bliżej przyjrzeć się cenom i je zmienić.

Zapraszam do wysłuchania podcastu.

Jeśli podoba Ci się ten podcast – proszę zasubskrybuj go i oceń go w iTunes – pozwoli mi to dotrzeć do szerszego grona słuchaczy.

Subskrybuj na Android

Subskrybuj w iTunes

BIZNES KOBIECYM OKIEM GRUPA

Dagna Banaś

Jestem chyba jedyną lekarką, która bloguje i nagrywa podcast o biznesie dla kobiet.

Połączenie wiedzy medycznej i zainteresowania marketingiem sprawiło, że wprowadzam do świata kobiecych biznesów temat neuromarketingu i uczę jak docierać bezpośrednio do mózgu (i serca) Twojego klienta.

View all posts

2 komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Ja przy pewnym produkcie zaczynałam od niskiej ceny, niskiej dla klienta, ale opłacalnej dla mnie. Po czasie jednak okazało się, że nie wyrabiam się z zamówieniami, więc stopniowo zaczęłam podnosić cenę, aż końcowo była dwukrotnie wyższa. I co się okazało? Że klienci na ten produkt nadal byli, a ja nie urobiłam się po pachy, tak jak wcześniej i zaczęłam bardziej cenić czas poświęcony na jego tworzenie.

NIE BĄDŹ TAKA! POLUB MNIE!

zBLOGowani.pl

content marketing dla firmy