W dzisiejszym odcinku będzie o tym, jak powinna wyglądać ulotka reklamowa, żeby przyciągała klientów do Twojej firmy. O kilku błędach, jakie najczęściej popełniają przedsiębiorcy decydując się na projekt materiałów reklamowych, oraz kilka neuromarketingowych trików…

Bo zaprojektowanie skutecznej ulotki reklamowej, chociaż wydaje się proste, bo przecież wszyscy to robią, w praktyce wymaga przyjrzenia się kilku aspektom. 

Artykuł w wersji tekstowej Jak zaprojektować skuteczną ulotkę reklamową i przestać tracić pieniądze na reklamę?”

 

 

jak wybrac zdjecie do reklamy

webinar asertywność

 

Jeśli podoba Ci się ten podcast – proszę zasubskrybuj go i oceń go w iTunes – pozwoli mi to dotrzeć do szerszego grona słuchaczy.

Listen to „Sprytna kobieca firma” on Spreaker.

Subskrybuj na Android

Subskrybuj  

Jak napisać plan marketingowy

Dagna Banaś

Jestem chyba jedyną lekarką, która bloguje i nagrywa podcast o biznesie dla kobiet.

Połączenie wiedzy medycznej i zainteresowania marketingiem sprawiło, że wprowadzam do świata kobiecych biznesów temat neuromarketingu i uczę jak docierać bezpośrednio do mózgu (i serca) Twojego klienta.

View all posts

Add comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

konferencja biznesowa online

asertywnosc

rodo dla malych firm znizka
zarabiaj na pisaniu
zBLOGowani.pl
Programuj Dziewczyno!