W dzisiejszym odcinku będzie o tym, jak powinna wyglądać ulotka reklamowa, żeby przyciągała klientów do Twojej firmy. O kilku błędach, jakie najczęściej popełniają przedsiębiorcy decydując się na projekt materiałów reklamowych, oraz kilka neuromarketingowych trików…

Bo zaprojektowanie skutecznej ulotki reklamowej, chociaż wydaje się proste, bo przecież wszyscy to robią, w praktyce wymaga przyjrzenia się kilku aspektom. 

Artykuł w wersji tekstowej Jak zaprojektować skuteczną ulotkę reklamową i przestać tracić pieniądze na reklamę?”

 

 

jak wybrac zdjecie do reklamy

 

Jeśli podoba Ci się ten podcast – proszę zasubskrybuj go i oceń go w iTunes – pozwoli mi to dotrzeć do szerszego grona słuchaczy.

Listen to „Sprytna kobieca firma” on Spreaker.

Subskrybuj na Android

Subskrybuj  

Add comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

zarabiaj na pisaniu

zBLOGowani.pl