W dzisiejszym odcinku będzie o tym, jak powinna wyglądać ulotka reklamowa, żeby przyciągała klientów do Twojej firmy. O kilku błędach, jakie najczęściej popełniają przedsiębiorcy decydując się na projekt materiałów reklamowych, oraz kilka neuromarketingowych trików…

Bo zaprojektowanie skutecznej ulotki reklamowej, chociaż wydaje się proste, bo przecież wszyscy to robią, w praktyce wymaga przyjrzenia się kilku aspektom. 

Artykuł w wersji tekstowej Jak zaprojektować skuteczną ulotkę reklamową i przestać tracić pieniądze na reklamę?”

 

 

jak wybrac zdjecie do reklamy

 

Jeśli podoba Ci się ten podcast – proszę zasubskrybuj go i oceń go w iTunes – pozwoli mi to dotrzeć do szerszego grona słuchaczy.

Listen to „Sprytna kobieca firma” on Spreaker.

Subskrybuj na Android

Subskrybuj  

Dagna Banaś

Jestem chyba jedyną lekarką, która bloguje i nagrywa podcast o biznesie dla kobiet.

Połączenie wiedzy medycznej i zainteresowania marketingiem sprawiło, że wprowadzam do świata kobiecych biznesów temat neuromarketingu i uczę jak docierać bezpośrednio do mózgu (i serca) Twojego klienta.

View all posts

Add comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zapisz się na newsletter – dostaniesz ode mnie coś fajnego – ebooka „Co koniecznie musisz mieć na stronie internetowej” oraz 10-dniowe Biznesowe Inspiracje

zarabiaj na pisaniu

zBLOGowani.pl