Naukowcy zbadali jak sprawić, żeby klienci chcieli zapłacić za jakiś produkt 5-krotnie więcej, uważali go za bardziej wartościowy i cieszyli się z niego.

Nazwano to efektem Ikea. Bo to właśnie Ikea z powodzeniem stosuje takie działania od lat.

Posłuchaj, jak Ty możesz zastosować te same metody w swojej firmie.

A tutaj możesz przeczytać artykuł o efekcie Ikea.

BIZNES KOBIECYM OKIEM GRUPA

Dagna Banaś

Jestem chyba jedyną lekarką, która bloguje i nagrywa podcast o biznesie dla kobiet.

Połączenie wiedzy medycznej i zainteresowania marketingiem sprawiło, że wprowadzam do świata kobiecych biznesów temat neuromarketingu i uczę jak docierać bezpośrednio do mózgu (i serca) Twojego klienta.

View all posts

1 comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

NIE BĄDŹ TAKA! POLUB MNIE!

zBLOGowani.pl

content marketing dla firmy