Efekt czystej ekspozycji to zjawisko, polegające na tym, że im częściej coś (lub kogoś) widzimy, tym bardziej to (go) lubimy.

Możesz (i powinnaś) wykorzystywać to zjawisko w swoim biznesie.

Warto jednak znać kilka warunków, które muszą być spełnione, żeby ten efekt pracował na Twoją korzyść.

Artykuł na temat efektu czystej ekspozycji znajdziesz tutaj.

 

Jeśli podoba Ci się ten podcast – proszę zasubskrybuj go i oceń go w iTunes – pozwoli mi to dotrzeć do szerszego grona słuchaczy.

Listen to „Sprytna kobieca firma” on Spreaker.

Subskrybuj na Android

Subskrybuj w iTunes

 

 

 

Dagna Banaś

Jestem chyba jedyną lekarką, która bloguje i nagrywa podcast o biznesie dla kobiet.

Połączenie wiedzy medycznej i zainteresowania marketingiem sprawiło, że wprowadzam do świata kobiecych biznesów temat neuromarketingu i uczę jak docierać bezpośrednio do mózgu (i serca) Twojego klienta.

View all posts

1 comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Wartościowe wskazówki dlatego np. opierając swoje działanie o email marketing należy kilka razy w tygodniu wysłać mailing do swojej listy.

    W wielu sytuacjach można wykorzystać to o czym opowiedziałaś. Ten przykład, który opisałem wyżej akurat tak na szybko przyszedł mi do głowy 🙂

Zapisz się na newsletter – dostaniesz ode mnie coś fajnego – ebooka „Co koniecznie musisz mieć na stronie internetowej” oraz 10-dniowe Biznesowe Inspiracje

zarabiaj na pisaniu

zBLOGowani.pl