Efekt czystej ekspozycji to zjawisko, polegające na tym, że im częściej coś (lub kogoś) widzimy, tym bardziej to (go) lubimy.

Możesz (i powinnaś) wykorzystywać to zjawisko w swoim biznesie.

Warto jednak znać kilka warunków, które muszą być spełnione, żeby ten efekt pracował na Twoją korzyść.

Artykuł na temat efektu czystej ekspozycji znajdziesz tutaj.

 

Jeśli podoba Ci się ten podcast – proszę zasubskrybuj go i oceń go w iTunes – pozwoli mi to dotrzeć do szerszego grona słuchaczy.

Listen to „Sprytna kobieca firma” on Spreaker.

Subskrybuj na Android

Subskrybuj w iTunes

 

 

 

1 comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Wartościowe wskazówki dlatego np. opierając swoje działanie o email marketing należy kilka razy w tygodniu wysłać mailing do swojej listy.

    W wielu sytuacjach można wykorzystać to o czym opowiedziałaś. Ten przykład, który opisałem wyżej akurat tak na szybko przyszedł mi do głowy 🙂

zarabiaj na pisaniu

zBLOGowani.pl