3 typy potencjalnych klientów i jak z nimi rozmawiać

 

W tym odcinku posłuchasz o tym, ile tak naprawdę klient wie o swoim problemie i o Twoim rozwiązaniu. Okazuje się bowiem, że od tego zależy, jak powinnaś skonstruować i przedstawić mu swoją ofertę.

Podzieliłam klientów na 3 grupy:

  • czerwoni,
  • żółci
  • i zieloni.

Jeśli podoba Ci się ten podcast – proszę zasubskrybuj go i oceń go w iTunes – pozwoli mi to dotrzeć do szerszego grona słuchaczy.

Listen to „Sprytna kobieca firma” on Spreaker.

Subskrybuj na Android

Subskrybuj w iTunes

ja zdobyć dobrze płacących klientów w biznesie usługowym

3 grupy klientow

Jak napisać plan marketingowy

Dagna Banaś

Jestem chyba jedyną lekarką, która bloguje i nagrywa podcast o biznesie dla kobiet.

Połączenie wiedzy medycznej i zainteresowania marketingiem sprawiło, że wprowadzam do świata kobiecych biznesów temat neuromarketingu i uczę jak docierać bezpośrednio do mózgu (i serca) Twojego klienta.

View all posts

1 comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kurs marketing

Zapisz się na newsletter – dostaniesz ode mnie coś fajnego!

konferencja biznesowa online

rodo dla malych firm znizka

zarabiaj na pisaniu
zBLOGowani.pl