3 typy potencjalnych klientów i jak z nimi rozmawiać

 

W tym odcinku posłuchasz o tym, ile tak naprawdę klient wie o swoim problemie i o Twoim rozwiązaniu. Okazuje się bowiem, że od tego zależy, jak powinnaś skonstruować i przedstawić mu swoją ofertę.

Podzieliłam klientów na 3 grupy:

  • czerwoni,
  • żółci
  • i zieloni.

3 grupy klientow

BIZNES KOBIECYM OKIEM GRUPA

Dagna Banaś

Jestem chyba jedyną lekarką, która bloguje i nagrywa podcast o biznesie dla kobiet.

Połączenie wiedzy medycznej i zainteresowania marketingiem sprawiło, że wprowadzam do świata kobiecych biznesów temat neuromarketingu i uczę jak docierać bezpośrednio do mózgu (i serca) Twojego klienta.

View all posts

1 comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kurs marketing

sklep na etsy

finansowy ninja

zBLOGowani.pl

content marketing dla firmy