Działania promocyjne pomagają zarabiać na muzyce

0
37

Priorytetem dla każdego artysty jest budowanie własnego wizerunku i przyciąganie coraz większej ilości fanów. Szczególnie jest to ważne w przypadku artystów muzycznych. Aby jednak tak się stało, trzeba wdrażać regularnie najróżniejsze działania promocyjne. Teraz dzięki ofercie Independent Digital zarabianie na muzyce staje się prostsze aniżeli kiedykolwiek w historii. Ten największy w Polsce agregator treści muzycznych gwarantuje skuteczność i ogromną rozpoznawalność w przestrzeni internetowej.

Jak dać się zauważyć odbiorcom muzyki?

Obecnie nieustannie niemal w każdej minucie publikowane są na całym świecie najróżniejsze treści w tym również muzyczne. Możliwe, że konkretny wykonawca ma świadomość, jak ważne jest publikowanie muzyki w sieci, czyli na przykład na YouTubie albo Spotify. Zauważmy jednak, że w tym ostatnim serwisie każdego dnia pojawia się ponad 40 tys. utworów! To bardzo dobra informacja dla miłośników muzyki, ale jednocześnie jest to spory orzech do zgryzienia dla samych wykonawców. W obliczu takiej skali trzeba wiedzieć przecież, jak znaleźć się na playlistach Spotify i jak zostać zauważonym przez swoich fanów, a także tych przyszłych.

Tu do gry właśnie wkraczają specjaliści z Independent Digital. To zespół specjalistów, którzy bardzo szczegółowo planują kampanię marketingowe, które mają na celu przyciąganie uwagi potencjalnych odbiorców. Liczą się długofalowe działania, ale także bezpośrednia opieka, czyli kontakt z artystami. Każdy z wykonawców, który podpisuje umowę z Independent Digital, trafia pod opiekę fachowców od marketingu.

Promocja muzyki w serwisach muzycznych

Jedną z ważniejszych kwestii jest jak największa skala oddziaływania na potencjalnych odbiorców. Już po pierwszym kontakcie ze specjalistami z ID zespoły muzyczne lub soliści dowiadują się, że ich album lub utwór będzie promowany we wszystkich najważniejszych serwisach dostępnych na całym świecie. Właśnie dzięki temu zarabianie na muzyce może być bardziej w zasięgu ręki.

Współpraca z ID to gwarancja obecności w takich serwisach streamingowych jak Tidal, YouTube, Amazon lub Spotify. Poza tym wykonawcy niezależnie od gatunku, w którym tworzą, zawsze mają dostęp do statystyk. Bez względu na to, w jakim miejscu się znajdujemy i bez względu na porę dnia lub nocy, możliwe jest podejrzenie, jak duże jest zainteresowanie ze strony słuchaczy. Independent Digital podejmuje także niestandardowe akcje marketingowe, które jeszcze bardziej zwiększają skuteczność działań promocyjnych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here